Huono aloitus.

Lifestyle-blogi on aika tyhmä idea noin keskimäärin. Niinkuin samalla tasolla kuin suomalainen standupkomedia tai joku muu ihan paska juttu mitä ihmiset nyt kuitenkin tekee koska ihmiset on ihmisiä.

Ajattelin silti kirjoittaa tällaista siksi että olen hirvittävän itsekeskeinen ihminen jolla on mielipiteitä kaikesta tyhmästä. Niinkuin kravattisolmuista.

Joku joskus jossain sanoi että säännöt pitää osata ennenkuin niitä saa rikkoa. Fuck that. Pukeutuminen ja kaikki siihen liittyvä on ennen kaikkea performanssi. Olen itse pohjattoman neuroottinen ihminen joka pukeutuu liituraitaan aina kuin mahdollista koska se on hyvä haarniska. Tai sitten pukeudun niin tyhmän butchisti että ihmiset kysyy multa että onko kyseessä Dean Winchester-cosplay. En tiedä onko tää kysymys siisti vai kamala.

Jos olette jossain törmännyt mun kirjoituksiin köyhyydestä ja köyhyyden kokemisesta, niin pukeutumiskoodini on aina rakentunut sen ympärille että mä en halua näyttää ihan niin persaukiselta kuin olen. Jos sulla on kauluspaita, kraka ja puku päällä niin kukaan ei kuvittele että olet juuri ostamassa viimeisillä hiluilla lihapiirakkaa kaupasta. Vaikka itse tietää sen miten perseestä kaikki elämässä on, se ei näy ulospäin. Sen tekee hyvä haarniska.

Vaatteilla snobbailu on mielestäni tympeää ja jos nyt tämä blogi saa joskus toisenkin päivityksen, niin siinä ei tasan tulla käsittelemään mitään nahkakenkien kiillottamista shampanjalla niinkuin Herrainpukimon blogissa. Joku niistä tyypeistä kertoi joskus mulle että miten on hirvittävä faux pas käyttää mitään muuta kravattisormua kuin four-in-handia joten protestiksi käytän nykyään aina sellaisia mauttomia valtavia balthus-solmuja tai hannoverilaista, ihan vaan koska voin. Puolet mun kravateista on jostain löytötavaralaatikoista löytyneitä ja koska en heitä käyttökelpoista pois niin käytän jotain naisten paitoja ja housuja, I don’t give a fuck.

Elääkseni teen hirvittävän tympeää ja tylsää työtä josta en sen enempää tässä aio puhua, mutta vapaa-aikanani mulla on kaikenlaisia hölmöjä harrastuksia niinkuin ruoanlaitto. Se mistä olen viime aikoina kiinnostunut on sisäelinten kokkaaminen ja oletettavasti joskus ensi viikolla varmaan saatan esitellä jotain munuaisia tai muuta hirveää täälläkin, jos saan käytyä Hakaniemen hallissa.

Sain ystävältä lahjaksi vanhan MacBook Pron ja keksin että photoboothin seepiaefekti on paras asia maailmassa koska vihaan omaa ulkonäköäni ja seepia peittää kaiken hyvin. Nyt olen ottanut selfieitä itsestäni enkä näytä niissä liikaa Zizekiltä. Katsokaapas. Miettikää myös että onko mulla edes housuja jalassa (on).

Photo on 09-10-15 at 17.45 #2

Mitäs muuten, mä olen viime aikoina siirtynyt juomaan enemmän viiniä kuin kaljaa ja se tekee sielulle hyvää. Valkoviiniä, koska punaviinin juoja vihaa vaatekaappiaan. Parhaiten tippuu italialaiset yleensä ja sauvignon blanc. Kuiva on hyvä. Kesällä join elämäni viimeisen pullon Hannibalia ja on ihan hyvä saavutus tehdä kierrekorkillinen punkku joka maistuu korkkivikaiselta ja krapulalta. Olen nyt päässyt siihen vaiheeseen että mulla on jopa kaapissa juomatonta viiniä, yksi pullo Barone Montaltoa (ostin sitä joskus aiemmin mutta join sen joskus yöllä ystävän kanssa joten ei mitään muistikuvaa koko viinistä) ja yksi pullo Leth Duettia joka on itävaltalainen riesling josta muistan että se on hyvää. Ystäväni joka on bönthöalalla töissä sanoi että toinen Leth on vielä parempi mutta Hesarin Alkon valikoima on vähän puutteellista. Mulla ei vielä ole Helsingin asunnossa edes viinilaseja mutta jotain sen suhteen pitää ehkä joskus tehdä. Joku vois vaikka sponsoroida mulle Riedelin kristallilasit jotka voin sitten heittää ikkunasta kadulle päissäni.

Eiköhän tämä tällä erää tässä. Katsotaan jos keksin jotain turhanpäiväistä sanomista jostain myöhemmin.

Huono aloitus.

Leave a Reply

